28 Ocak 2008 Pazartesi

15 Tatil (!)


İşte 15 tatil; dinleneceğiniz, rahatlayacağınız, kafanızı boşaltacağınız bir zaman, diyemem buna! Çünkü bütün gün dersaneye gidicem, hayvan gibi soru çözücem! Bize tatil değil arkadaş! OKS'ye hazırlanıyoz. Bizler son OKS'cileriz. Son OKS'ciler. Güzel bi film ismi olurmuş bundan. Neyse uzaklaşmayalım o kadar konudan. Bize tatil değil işte, hayvan gibi çalışıcaz. Bu sene de öyle olucak, 4 sene sonra da, 10 sene sonra da... Hep çalışıcaz. Bu kadar çalışmanın karşılığını görmek isterim artık. Gel OKS, gel!


Canım o kadar sıkıldı ki, şiir bile yazdım. Yani o kadar sıkılmışım. Kötü oldu biraz ama idare edin o kadar.


İşte geldi 15 tatil.
Bu mu ki tatil?
Bütün gün dersanede,
Kitapların içinde.

Bütün gün böyle geçer:
Test çöz kitap oku.
Mecbur çalışacaksın,
Yoksa yersin b.ku.


Bu arada yeni bi söz buldum ben onu da söylicem: Dost göze, düşman g.te bakar. Bence çok felsefi oldu bu.


Sağlıcakla kalın efendim, bay bay.

2 yorum:

  1. şiir manyak olmuş ama ben hayvan gibi çalışmaya takıldım insan gibi çalışsak omuyo mu?

    YanıtlaSil
  2. Çok çalışıcaz, çok :) OKS bitti hala çalışıyoz, hem de her sene OKS'ye gircekmiş gibi (şimdi SBS oldu) oluyo...

    YanıtlaSil