18 Temmuz 2009 Cumartesi

Ders Çalışıyorum

Doğru duydunuz, çalışıyorum. Hem de deli gibi ders çalışıyorum. Özellikle de matematiğe çalışıyorum. Herkes yaz tatiline oraya buraya giderken ben evde oturup ders çalışıyorum. Kimse beni zorlamıyor, ben kendim istiyorum bunu. Gerçekten, çalışmak istiyorum. Ben bile şaşırdım buna. Şaşırdığım için bunları yazıyorum. Bunları yazmamdaki amaç, evet, bir amacı var tabii ki, bu amaç, sizlere öğüt vermek. Hemen kapatmayın siteyi öyle, okuyun azcık. Size vereceğim öğütü biliyorsunuz. Ne diyecem, ders çalışın diyecem. Tabii ki, onu diyecem. Çalışın lan. Hele hele SBS'ciler liseye hazırlanırken iyi çalışsınlar. Fen liselerine gidenler, Fen lisesi öyle aman ben girdim ya okula, salla dersleri denilecek bir yer değil. Aynı zamanda her Fen lisesine giden inek de değil, onun altını çiziyorum. Anadolu Öğretmen lisesine gidenler daha inek lan... Neyse, başa dönelim. Çalışın lan. Valla. Sıkın azcık. Ben 10. sınıfa girdim şimdi, ökküz gibi yük taşıycam bu sene. Şimdilik 9. sınıfta zorlandığım konulara çalışıyom, onların üstünü sıvayla kapatıp, 10. sınıf konularının tuğlalarını ekliycem. Yok, edebiyat yapmıyorum. Allah korusun... Çalışın yani. Başından beri söylemek istediğim bu. Çalışıyorum ben de ama yine de güvencem yok pek... Olsun, yine çalışın, bakmayın siz bana. Ben kendime ne zaman güvence bulmuşum ki :)

Çalışırken çok acayip bir yöntemim var. Size zor gelir ama ben yapıyorum; defterdeki 21 sayfalık dolu dolu (defterin aralarında boşluklar olmadan) fonksiyonlar konusunu başka bir deftere yeniden yazıyorum. Kalınlaştırdım bak. Yeniden. Zaten geçirmiyor muyuz ki aynı şeyleri ikide bir? Geçiriyoruz. Lise 1'de kümeler öğrendik be. Son zamanlarda problem bile çözdük. Yalnız ben bu konuyu ayıptır söylemesi, ilk gördüğüm andan beri kavrayamıyorum. Heralde "Ne işe yarıycak lan bunlar gerçek hayatta?" mantığıdır bilemem. Ama fonksiyonları anlıyorum. Evet, fonksiyonları anlama yeteneğim var. Bundan sonra var. Zamanında çok s.çtık ama artık anlayabiliyorum...

Bir başka saçmalıkta sizlerle görüşmek üzere. Dediğim gibi, çalışın lan...

2 yorum:

  1. bende geçiriyorum bu sene 8. sınıfa geçtim bakalım ne olacak geçen gün benim de canım soru çözmek istedi buna ben bile şaşırdım bazen geliyor öyle :P

    YanıtlaSil